Vab, blommor och assistenter

(null)

Jag har den ljuvligaste bukett här hemma. Rosalila och purpurfärgade tulpaner och vaxblommor. Även en vas med några papegojtulpaner ryms på bänken. 

Mamma var barnvakt idag och jag köpte två knippen tulpaner och vaxblommorna för jag ville binda oss varsin fredagsbukett, tacka henne för hjälpen. De är lokalodlade i Frillesås, nästgårds får man nästan säga. Mamma, hon insisterade på att jag skulle binda en större och ta med den hem, liksom hälften av hennes egna tulpaner. Så blev det och så här blev den.

Så härligt här nu.

(null)

En sjukling i soldis i vardagsrummet. Såg att det var exakt samma förra året just i mars.

(null)

Lite skoj på altanen tyckte hon där.

(null)
 
Sen tröttnade hon.

(null)

(null)

(null)

Härligt sällskap de där kissorna, älskar djur verkligen.

Kram från mig/
Mirella

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Vad fint ni har det! Och färska blommor livar ju upp så mycket :)

Svar: Du är så go Angelica, visst piggar det upp :)
Mirella

Kommentera här: