Upp som en sol ner som en pannkaka

(null)

Jo, det var det där med "inga storslagna trädgårdsplaner" tappade bort mig helt och förbannade vår pyttelilla trädgård. Som inte rymmer pool, växthus och överdådiga rabatter. 

Fick backa mentalt och tänka på allt fint vi har. Såg dokumentären "älska mig för den jag är" och grät inombords. Det måste få ett slut....

Gick promenader på favoritstigar och andades in en annalkande vår. Tänkte på frihet, något som känns viktigt för mig. Mer nu än förr.

Fridas bok låg i brevlådan på fredagen och imorse började jag bläddra i den. Fullproppad med tips och uträkningar. Den är precis vad den heter, en handbok i inredning och styling. 

(null)

(null)

Bakar en kladdkaka till eftermiddagsfikat idag. 

(null)

(null)

Hittade en extra god vaniljglass att ha till, den är från GB glass och heter signature vanilla, krämig med ordentlig vaniljsmak, rekommenderar. 

(null)

Högt och lågt här, så får det vara.

Hoppas att din helg varit bra.

Kram Mirella 

Kommentera här: