Fika och hemmajobb

(null)

(null)

(null)

(null)

Jobbade hemifrån idag med olika skrivuppgifter och telefonsamtal. Så lätt att missa de naturliga pauserna då. Men jag har bättrat mig. Och här fikade jag på "hög höjd" bara för att det var kul. Jag har ju skaffat mig en ny (begagnad) kamera. Är imponerad över att fotona blir mer som jag vill nu. 

Mitt sällskap under dagen.

(null)

Och en bukett som ovannämnda varit och dragit i, hon låter inga blommor vara ifred nämligen. Försöker alltid dra ur dem ur vasen. Nu var ju de här vissna från början.

(null)

Som synes... men blåbärsriset har satt igång att blomma. Så himla fint.

(null)

Igår på vägen hem från jobbet, det första riktiga vårtecknet. För det är tussilago för mig. Trots stormar och regn, så är de här. Starka men sköra, lite som vi människor.

(null)

Ha en skön kväll!
Kram Mirella

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Åh, tussilago är ju starkaste vårtecknet!

Svar: Visst är det:)
Mirella

Kommentera här: