Förkylningstider & tips på onlinekurs

(null)

Jag tror inte det är influensa jag fått men däremot en rejäl förkylning som gör mig helt matt. 

Så jag pimplar te på citron, ingefära och honung typ hela tiden. Orkade ta några bilder igår, ser roligare ut såhär än det såg ut rätt ner i koppen. 

(null)

(null)

(null)

Men nu ett tips! 

Jag har bokat mig på en onlinkurs hos Blomverket.se där de lär ut tips på hur man kan lyfta sin styling & storytelling en nivå. Jag har precis börjat titta på den och vill rekommendera den vidare. Särskilt om du som jag gillar att se filmer och exempel istället för att följa instruktioner bara i text. Den kostar lite men en överkomlig summa enligt mig. 

Du hittar deras hemsida och kursen här

Nyss gick sonen ut med sin snowracer för vi har fått snö! Hela 2 cm men här på kusten åker en så fort det finns lite som gör att det glider i backarna. Inte så bortskämda med snö här liksom. 

Cirka såhär mycket har vi fått! Dä ä bare ut å åk!

(null)

Kram och fin söndag
/Mirella

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Spännande med ny kurs :)

Svar: Ja verkligen!
Mirella

Kommentera här: