Lite hemifrån, bortifrån och en gobit

Jag börjar med gobiten tror jag. Banne mig den finaste gobit jag sett. Han är ju nästan min också. 

(null)

Är riktigt hängig idag tyvärr och orkar typ vara uppe en liten stund och sedan tillbaka till sängen. Men dagen innebär också val. Dit ska jag hur dålig jag än blir. För min röst räknas. Det gör din också.

(null)

(null)

Om jag orkar tar jag på mig fina fyndskor, visst är de snygga!

Efter att nya kollektionen L’hotel från Sandberg and Friends släppts beställde jag hem tre tapetprover, trodde jag, men två var visst likadana.

(null)

(null)

Så läckra, du hittar den ovanför här 

Men favoriten blev absolut den här som ser ut som en oljemålning. Hittas här

(null)

Jag följde några instagrammare som var med vid lanseringen av kollektionen i Villa Strömsfors och det hela såg så härligt ut! 

Här under är ett par av Ida Magntorns bilder därifrån. Hur fint?

(null)

(null)

Så inspirerande att följa och hon verkar vara en fin person också. Hennes hemsida hittar du här 
Jag har ett par av hennes böcker inom ämnet hållbar inredning och de rekommenderar jag verkligen. 

Igår köpte jag en enkel bukett till mig själv. Det händer ibland. Och nu kan jag njuta av den.

(null)

(null)

(null)

(null)

Ha en fin söndag och rösta med hjärtat ❤️
Kram Mirella




Kommentera här: