Vad gör vi med vår tid?

(null)

Jag vet inte vad alla andra gör med sin tid men jag vet vad jag gör med min. Pusslar livspussel och presterar mestadels. Därför så viktigt att ta pauser och det gjorde jag idag. 

Tog en sväng i skogen och kikade på lövmattan. Det är nåt med löv i hög, måste liksom sparka upp löven. Inte så att jag kastar mig i lövhögarna utan mer kickar upp dem så de virvlar lite när jag går.

(null)

(null)

Band mig en krans av murgröna som jag gjorde förra året också. Den växer på marken här och klättrar upp på träden. Enklaste kransen är det, bara att vira slingorna om varandra och forma en cirkel. 
Har ju lite svårt att fastna på bild ;) men du fattar hur jag menar. Gjorde både en liten och en stor.

Väl hemma spikade jag upp en tavla på nytapetserade väggen och hängde den stora kransen där. Lite vårigt mitt i hösten men så är ju våren en favorit.

(null)

(null)

Det var nog allt för den här gången, ha det fint!

Kram Mirella

Kommentera här: