Artilleriet studio

(null)

"Samtliga bilder i det här inlägget tillhör Artilleriet"

Artilleriet har precis lanserat en nyhet, en inredningsstudio där de nu erbjuder inredningstjänster. Jag kan tänka mig att det kommer bli efterfrågan på dessa. Känns också som ett helt naturligt steg för att ytterligare utveckla företaget. Så många som inspireras av deras produkter och snygga miljöer i butiken/erna. 

Några favoriter för mig just nu är;

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev vit sirlig keramik och brända toner på textilierna och så rislampan på andra bilden förstås.

Vinglasen här ovanför gillar jag också, visst är de lika gamla remmare? Remmare ser jag ofta på loppis faktiskt. I vilket fall som helst är det här så vackert med sin snirklade rödbruna fot. 

(null)

Blir alltid galet inspirerad av Artilleriet och måste åka till Göteborg ibland och klämma och känna på alla fina saker. Nån last får en ju ha, eller hur!

Hoppas helgen varit riktigt fin, vem trodde att man skulle kunna gå barbent i oktober menar jag. 

Kram Mirella




Kommentera här: