Knopplist och klänning

Jag handlar ju gärna på second hand som bekant. Brukar ju visa fynden emellanåt. Men ibland blir det något nytt. Det senaste som flyttat in är shakerlisten fr Artilleriet. Den hängde jag här ute på altanen. Tycker den blev fin där. 
(null)

Sedan förra sommaren har jag tänkt på en klänning från Rodebjer, deras Olympiadress. Den brukar komma i olika färgställningar. Så också nu. När jag såg den här gröna på boutique hagedorn tvekade jag därför inte. Den är urfin. Lätt och luftig att bära i sommar, som klänning eller som en kimono/tunn kappa. 

(null)

(null)

(null)

Tänker att jag nog är värd den. Ja, det är jag. 

Hoppas du njuter av värmen och helgen. 
Kram M

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Klart att du är värd den fina klänningen!

Svar: Ja eller hur;) kram på dig!
Mirella

Kommentera här: