En matplats och brudslöja

(null)

De senaste lediga stunderna har jag varit och stylat i en 5:a som snart är till salu. Jag fyllde en stråväska med brudslöja. 

(null)

Otippat kanske så hänger den i köket i lägenheten. Så fint ljus här. 

(null)

Lite mer från matplatsen. 

(null)

Frukostförberedelser står framme på köksbordet. Hållaren för brödet, en toastrack hittas hos Artilleriet. 

(null)

Ett par skärbrädor i trä hänger nu på väggen. 

(null)

Och jag fick lite brudslöja över så det står hemma på vår bänk i köket. De är så fina och skira tycker jag. Det är fredag och prognosen visar sol hela helgen, så tacksamt. 

Jag återkommer mer till den stylade lägenheten när mäklarens bilder har publicerats. 

Kram från mig/ M

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Brudslöjan gjorde verkligen mycket!

Svar: Ja, jag tyckte det blev en kul detalj, tack!
Mirella

Kommentera här: