Senaste loppisfynden

Det har blivit lite av en tradition här att jag skriver om mina loppisfynd. Jag vill gärna sprida det fina med återbruk. Bra på alla sätt och vis är det ju att handla second hand. För miljön, för plånboken och för att hitta det unika. Men det behöver  inte vara bara unika saker en letar efter. Många lämnar in nyare saker, både kläder och prylar så det finns något för de flesta smaker. 

Lite av det senaste jag hittat. Här under är det de två keramikskålarna i mjuka rundade former. Tidigare har jag hittat 2 motiv från Paris, ser du dem där i hyllan?

(null)

(null)

Kuddarna fann jag också nyligen. Hur fina! Tjocka yllekuddar i härliga mönster, jag gav 35 kr styck för dem. 

(null)

Det här lilla eklövet i mässing fick såklart följa med🧡

(null)

Lite av vas samlingen🌿

(null)

Den kompletteras med jämna mellanrum. 

Ha det fint och roligt att du tittar in här 🖤






Kommentera här: