Tapetbårdernas återkomst

(null)

Det ena ledde till det andra. Jag tittade på den här bilden av ett hörn i vardagsrummet. Jag lade upp den på min instagram Här har jag blandat guld och silverfärgade detaljer. Det fick mig att tänka på en bård jag hade för många år sedan. Den hade ljus botten och guld- och silverfärgade solar och månar. Läste någonstans att bårderna snart är tillbaka och ställde då frågan om vi är redo för det. De flesta, inklusive jag själv, kan inte tänka oss det. Men man ska aldrig säga aldrig. Fick ett tips om den här under med ugglor från fornasetti. Bilder från engelska tapetmagasinet

(null)
Bild fr engelska tapetmagasinet

(null)
Bild från engelska tapetmagasinet
Och plötsligt känns det inte helt främmande faktiskt. 

Hittade även den här från Cole & son där, föreställande stuckatur med katt och råttalek. 

(null)
Bild fr engelska tapetmagasinet
Vi får väl se framöver, kan bli spännande!

Ha en fin dag och kram från mig/
Mirella

Kommentera här: