Inreda ute


(null)
Bild Ellos
Så länge sedan jag skrev något här nu igen, tiden rusar. Jag har i allafall satt ihop ett kollage av produkter för att inreda med ute. Kanske i ett uterum eller på en uteplats. Obs helt osponsrat! Soffan i bilden här ovanför är en stor favorit och kommer fr Ellos. Du hittar den här men har du tur kan du hitta en liknande via lokala köp o säljsidor. 
(null)
Bild Jotex
Den här fåtöljen är så himla fin tycker jag och se hur bra den passar ihop med soffan! Fåtöljen är fr Jotex och finns här
(null)
Bild Ellos
Ett fint blickfång på golvet blir den här mattan som heter Pistoia, mönstret är så levande. Den finns här
(null)
För att förstora utrymmet är en spegel perfekt, dessa finns på Rusta till riktigt bra priser. Kanske vill man inte hänga ut en alltför dyr spegel tänker jag. Speglar fångar också upp ljuset och växtligheten runt platsen där den placeras. 
(null)
Bild Jotex
Ett påslakan med tunt täcke i blir härligt att svepa in sig i tänker jag, det måste ju inte vara traditionella filtar och vanliga sovkuddar och örngott fungerar ju lika bra. Det här är i linne och man hittar det här  
Sedan kompletterar man med gardin, ljusslinga och förstås växter.
(null)
Såhär ser det ut tillsammans, härligt va?!

Kram Mirella




Kommentera här: