Dagarna flyger fram...

Hur fort går tiden nu? Den går verkligen så fort. Jag tänker att jag ska blogga lite mer än vad jag hinner. Men tid kommer nog till det, bara inte just nu. 
Vad har jag gjort senaste tiden egentligen?
Jo, en sak vet jag ju, jag fick oväntat in en riktigt stor styling. Den skulle vara klar sex dagar senare vid lunch. Jag hade lite annat att göra de första dagarna så hann bara börja planera för stylingen. Sedan blev det helgjobb.
Här kommer nån bild från resultatet. Bostaden kommer ut i augusti.
(null)

(null)
Det var över trettio grader varmt den där lördagen när jag började och jag kan lova att jag var svettig. "Normala" människor drar sig till stranden just sådana dagar. Men jag var ju tvungen att bli klar och roligt är det!
(null)
Jag fortsätter att plocka mina älskade vilda blomster. Ibland när jag går ut verkar det först inte finnas något alls att plocka, men kikar man närmare och orkar ge det lite tid, kan man komma hem med en sådan här mysig bukett.
(null)
Jag har ju varit på en workshop också i styling och fotografering i Kungsbacka med Kajsakajsa, ja så heter hon på instagram. 
(null)
Det var både roligt och lärorikt. Måste öva lite mer. 
Kom på att jag även varit och jobbat med Studioin i Göteborg. Jag och en av tjejerna stylade den här fina lägenheten.
(null)
Måste älska kulörerna, mina favoriter sedan länge?
(null)
Jag jobbade bland annat med köket.
(null)
Färgerna går igen i hela lägenheten, så också i köket.
(null)
Hur fint blev det inte här i sovrummet?
(null)
Lägenheten såldes snabbt, bara på några dagar och det var Bjurfors som var mäklare. Foton är tagna av fotograf Joakim Kling.
(null)
Den här vyn är så fin och inbjudande tycker jag. 
(null)
Jag har precis klickat hem det översta kuddfodralet här på bilden ovanför, har tänkt på den där kudden så länge, så nu var det minsann dags. 
Sen blev det visst den här coola! (null)
Och den här under.
(null)
Alltså, så fina enligt mig! Både kuddarna och konsten kommer från finelittleday

Nu får vi hoppas att sommaren kommer tillbaka så vi kan bada igen eller vad säger du?

Ha det fint tills vi ses här igen!
Kram Mirella



Kommentera här: