Sol i mitt kök och i mitt sinne

(null)
Solen gör ju underverk! För allt utom smutsen som syns då. Men jag tar det, lätt!
(null)
Idag åkte jag på loppistur. Fyndade fina ramar med passpartout. Riktigt bra att slå till när man hittar dem. 
(null)
Före, en rosa blomma jag inte ville ha som motiv. Jag visste ju att jag hade det här hemma...
(null)
Valde att sätta in det med dragning åt vänster, perfect is boring ni vet.
(null)
Här ovanför syns två ljuslyktor jag hade hemma samt en bild som jag bad om att få köpa löst och en matta i härliga färger och mönster. 
Jag gjorde förresten ett enkelt diy häromdagen också, det är lera i svagt rosa-aprikos färg där jag helt enkelt använde snäckor som form.
(null)
Min hylla i köket just nu. Eller ja printet är ju inte där längre utan i sin nya ram.
(null)

Jag har hittat ett annat print jag blev sugen på, hittade det på etzy. Se så fint! (null)
Vi får se om jag slår till.

Ha det fint!

Kram Mirella

Kommentera här: