Stylinghimlen eller hur var det nu igen...

(null)
Jag tänkte berätta lite om förra helgens styling. Den var en upplevelse minst sagt!
Jag var såklart oerhört taggad på att få styla igen, var ett bra tag sedan sist. Men det skulle visa sig bli en ordentlig utmaning.
Jag är inte så van att köra med släp och definitivt inte backa med detsamma. 
(null)
På morgonen när jag vaknade berättade Ulf att han blivit magsjuk...och dottern vägrade träffa mig av samma anledning. Hon skulle hjälpa mig baxa in en soffa i släpet samt vända det vid behov. Så där stod jag, helt ensam utan hjälp. Det var bara att hugga i, fanns liksom inget alternativ. Både kund och mäklare väntade på mitt jobb. 
(null)
Som man förstår av bilderna lyckades jag ta mig till huset som skulle stylas och bra blev det tillslut, men tänk vilken oro jag hade för att själv bli sjuk...
(null)
Här är sovrummet, eller master bedroom som jag stylade enkelt med utvalda detaljer. Gillar det mest av alla rum. Jag höll på hela helgen och en liten stund på måndagen. 
(null)
Del av vardagsrummet. Det regnade hela helgen så det var lite extra tufft att springa ut och in mellan huset och släpet. Dessutom blev mina egna bilder sådär, men bostaden låg redan ute med tidigare bilder så de här var bara för eget bruk.
(null)
På kvällarna slocknade jag i gästrummet hos min syster, sen var det på det igen nästa dag.
(null)
Ett annat sovrum, fanns tre på övervåningen. 
(null)
Badrummet uppe. Helt nyrenoverat.
(null)
Samtidigt som jag stylade var det både målare, fönsterputsare och städare på plats. Det var lite speciellt men gick förvånansvärt bra. 
(null)
Sist kommer här en bild på hur det såg ut vid förra försäljningen, det var bla den bilden som låg ute på hemnet. 
(null)
Igår följde jag sluttampen på budgivningen och till min stora glädje ökade huset med 705000kr, smått fantastiskt och ett gott betyg för både kund, mäklare, hantverkare och mig som stylist. Så himla värt allt slit nu!

Ha en härlig helg!

Kram Mirella

Kommentera här: