Nytt År

(null)
Igår på årets sista dag när jag stigit upp och ätit frukost såg jag det här ljuset utanför fönstret. Längtan efter ljuset blev så stark i mig då och nu är vi på en fin sida av året.
(null)
Nyårsafton firade vi hemma med närmaste familjen och god mat. Senare såg vi en av Sune filmerna som handlade om avundsjuka. Tänkvärd och känns bra att prata med sonen om det, liksom mycket annat.
(null) 
Här är det dukade bordet, fick ingen bild efter att besticken kom på plats. Jag knipsade blommorna från julstjärnorna och satte i champagneglas på varje tallrik som enkel dekoration.
(null)
Glödlamssken. Rätt mysigt ändå.
(null)
Ett nytt decennium, känns spännande tycker jag! Vad ska det fyllas med? En del vet jag redan och längtar efter att få berätta. Mitt nyårslöfte är att göra mer av sånt jag tycker om och jag tänker att ett sådant löfte borde gå att hålla!
(null)

God fortsättning nu!

Kram Mirella

Kommentera här: