Prokrastinerar

Idag skulle jag tömma en lägenhet men tyckte det fanns så mycket annat att göra, som att bläddra i tidningar till exempel. 

(null)

(null)

Nu var det inte akut på nåt sätt och jag märker att jag skjuter upp en del saker då, prokrastinerar alltså.

Åkte istället till min mormor och hälsade på. 

(null)

(null)

Drack kaffe i finkopp och åt kardemummalängd från Kustbageriet ett måste att smaka på den!

(null)

(null)

Väl hemma började jag planera hur jag ska arrangera i det förråd jag hyr, där jag förvarar inredningen, det börjar nämligen bli väldans trångt. Satte på lite mer kaffe och hängde med katterna. Så mysigt att de fann varandra tillslut. 

(null)

Bokhögarna, de växer. Hur jag än arrangerar dem är någon där och far runt med dem, ser väl ändå lite hemtrevligt ut?

(null)

Sen kom mörkret och jag tände ljus. Så mycket det gör för stämningen. 

(null)

Himlen igår förresten. 

(null)

Hoppas veckan varit bra hittills. 

Kram Mirella









Kommentera här: