Nytt på galgarna


Det händer såklart att jag köper nytt. Jag skriver ju ofta om second hand som ligger mig varmt om hjärtat. Men emellanåt vill jag helt enkelt ha lite nytt, här kommer ett inlägg om klädinköp. Kanske även lite tipsigt och prisvärt, du får avgöra. 

(null)
Foto fr Weekday



(null)
Foto fr Weekday


Föll pladask för den här kimonon från Weekday till exempel. Som ett härligt lekfullt men ändå stiligt plagg att slänga på sig när helst man vill. 

(null)
Foto fr Weekday


(null)
Foto fr Weekday


Blusen här med fin rygg och skön ledig passform tror jag blir en favorit, också den från Weekday. 

(null)
Foto fr Booztlet


(null)
Foto fr Booztlet


Ett par sneakers i mocka. Urtråkiga om du frågar min syster ;) Tycker de är perfekta jag! Mycket prisvärda oxå, de är från Booztlet.

Och solglasögonen nedanför, även dem från booztlet👌🏻
(null)
Foto fr Booztlet


Sist men inte minst, tom imorgon fredag är det 15% rabatt på alla skor, se nedan!

(null)

Om du gillar inlägget, som inte är det jag vanligtvis bloggar om, tryck gärna på ❤️ Eller förresten, gör gärna alltid det☺️



Kommentera här: