Mustigt gul väska

Jag har fått en del frågor om min gula väska, den är köpt i Malaga i en mindre butik som jag inte kommer ihåg namnet på. Den är enligt mig i en perfekt mustigt gul nyans och rymmer det jag behöver. Så nöjd med den. Gillar särskilt att det både finns handtag  och axelrem.

(null)
 
Jag roade mig med att leta upp några andra liknande väskor om någon vill ha tips. 

De första här under hittade jag på Zara och av någon anledning gick det inte att länka dem, men sök på väskor gul. 

(null)

(null)

(null)

Sedan hittade jag några väl dyra men snygga på Zalando den här nedanför hittas här

(null)

Ytterligare en liknande från Ralph Lauren och ännu dyrare, hittas här och bild nedanför.

(null)

En prisvänlig i skinnimitation här nedanför, länk här

(null)

Det var mina tips, hoppas ni hittar nån ni gillar om ni är ute efter just mustigt gult. 

Kram från mig/
Mirella




Kommentera här: