Icke trender 2018?

Jag läste ett inlägg från Houzz om trender vi inte vill ta med oss in i 2018, läs det här om du vill. Jag vet inte om jag är så säker på att grått försvinner. Men jag välkomnar lite mer färg i inredningen, i allafall på detaljerna. Och så önskar jag att vi slutar måla gamla fina möbler så fort  de kommer innanför dörren.  

Jag har länge varit svag för brunt. Trä framförallt, som ger liv i vårt hem som har en övervägande ljus bas. Lite bilder från det. Skåpet här gör att sovrummet får själ och värme.
(null)

En knopplist i köket. Egentligen helt fel mot det vita högblanka och kromdetaljerna, men ändå, något händer som jag gillar.
(null)

En gammal tavla på övervåningen som står lutad mot väggen. 
(null)

Vid matplatsen en skänk, hade det varit en ljus möbel hade uttrycket blivit helt annorlunda. 
(null)

Några staplade gamla böcker på hyllan bakom soffan ger också liv och värme. Och där är glashuvudet som är senaste fyndet från second hand. 
(null)

Kommentera gärna om du tänker något annorlunda eller vill göra något tillägg. Kram 🖤



Kommentera här: