Moodboard och budget & lyx

Jag har plockat ihop några bilder på olika saker jag gillar.

(null)

•Ett litet fågelbad eller en minidamm tänker jag mig till trädgården. Fint för fåglarna och både vackert och rogivande att titta på. 
•Håret uppsatt i slarvig knut på huvudet kör jag mest hela tiden, skönt så.
•Flytande tvål i snygga påfyllningsbara förpackningar, så smart!
•Den perfekt skurna kjolen i klassisk modell.
•Luftiga gardiner, ett måste.
•Rotting, rotting, rotting.
Sist förstås tonerna!

Jag är på jakt efter ett litet nätt cafeset till ett projekt och har hittat både budget och lyxvarianter. Se här;

Det första är budgetvarianten från Öob och hittas här
(null)
Nästa är snarlikt fast med fyrkantigt bord och hittas här
(null)
Och lyxvarianten här under, länkar bara till bordet, här

(null)

(null)

Samtliga är av pulverlackat stål, så hållbara som bara den!

Idag blev jag snuvad på ett trädgårdsbord i just pulverlackad stål på en loppis, hade ställt undan det men någon sålde det i allafall. Surt, men ja, ja får leta vidare.

Ha det gott!

Kram Mirella

Kommentarer:

1 Wordpress.com:

skriven

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I've truly enjoyed surfing
around your blog posts. After all I will be subscribing to
your feed and I hope you write again very soon!

Svar: Thank you, how nice to hear! Did you translate to english so you could read the posts? Wish you a nice evening!
Mirella

Kommentera här: