Ett år sedan

I dagarna är det ett år sedan jag stylade den där första lägenheten. Jag var inte nervös bara så peppad att sätta igång, kommer jag ihåg. Så här såg det ut då. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bohemiska inslag men ändå klassiskt. Viss dragning åt Parisisk inredningsstil. En stil som för övrigt tilltalar mig så mycket. 

Har sparat bilder på Pinterest på sånt jag verkligen tycker om, se här;
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Blir så inspirerad! Självklart gör interiören en stor del, stuckaturer, öppna spisar och vackra fönster. Drömmigt!

Här har jag plockat ihop några inredningsdetaljer som jag ska ha med till helgens styling, ser så fram emot den. Vill du se mer från stylingar följ med på mitt konto @homestylevast på instagram. 
(null)

Ha det fint nu!

Kram Mirella

Kommentera här: