Fredag och fint från Granit

(null)

Äntligen fredag som man säger! Ibland är det ju extra skönt ändå. Ser du mina fyndade glas, perfekta att servera efterrätt i tycker jag. Antar att det är cocktailglas egentligen, eller vad tror du?
(null)

Näverkorgen är också ett av de senaste fynden och i keramikkrukan står fredagsblomman, blommande kvistar jag hittade i veckan. Ljuvligt!
(null)

(null)

Dagens lunch, jag fixade lite mysigt för mig själv, så värt att lägga ett par extra minuter ibland. 
(null)

Såg bild på den här fotöljen från Granit nyligen och fastnade direkt.
(null)
Bild fr Granit

Och den här skärmväggen sen då!
(null)

Mycket fint, sådana där villhöver saker. Som jag absolut inte måste ha men kan drömma lite om. 

Hoppas starten på helgen känns bra, jag ser fram emot en fortsatt lugn fredagskväll. Imorgon blir det en tur till Göteborg och på söndag har jag en konsultation, så kul!

Kram Mirella

Kommentera här: