Inredning behöver inte vara så dyrt, tipsar om ellosfavoriter

Inlägget innehåller affilatelänkar.

Jag tänker på det här med inredning, det kan ju vara precis hur dyrt eller billigt som helst. Själv kombinerar jag både och, det tycker jag är lite smart. 

Jag kikade in på ellos nyss och såg då mattan jag använde i stylingen jag gjorde nyligen, den är nedsatt i pris nu. Jag gillar mönstret och den är så skön att gå på. Att den är lätt att ta med sig vid styling eller ut och vädra är en stor fördel.

(null)

Vad jag också hittade var en liknande lampa som användes vid samma styling, även om den jag har är ett second hand fynd.

(null)

Lampan är från Markslöjd och är tidlös, stort gilla på det. Formen gör att den är väldigt lättplacerad, jag tycker också om att den är silverfärgad så den inte tar över rummet. Du hittar den på ellos här Det fiffiga är också att den är ledad och därmed ställbar vilket gör den än mer användbar. 

Fler fina produkter till bra nedsatt pris är de här runda sammetskuddarna här i senapsgult, en sån ska jag klicka hem. Här är den i blekt rosa 
Så fint att kombinera tycker jag. 

Nu är det dags för en kopp te och jag önskar en fin kväll!

Kram Mirella


Kommentera här: