Present

Min syster fyller år i februari. Jag är ofta ute i god tid med presenter, men för den delen med det mesta, och så blev det den här gången också. Så jag började fundera. Vad hittar man på till en kär syster egentligen? Det finns förstås  olika alternativ, men jag tänkte att jag ville ge något som jag själv vill ha. Det är ju så roligt att ge då.

Jag spanade in lite olika saker på artilleriet och hittade den här boken som jag verkligen önskar mig själv. 

(null)
Foto: artilleriet

Och äggkopparna i glas, så perfekta. 

(null)
Foto: artilleriet

Vi träffades i helgen och eftersom jag anade att hon inte kan fira sin födelsedag då i februari, tog jag med mig presenterna. 
Hon blev så glad!! 

Här kommer lite mer saker på min önskelista därifrån. Härliga kökshanddukar i linne i nån av de här färgerna.

(null)
Foto: artilleriet

Linné Carafe i färgen amber, hur fin!

(null)
Foto: artilleriet

Eller varför inte den här spegeln. 

(null)

Drömma går ju och önska sig till födelsedagen kanske. 

Så, nu åter till verkligheten här hemma. Lite mer bilder på soffan. Det är väl inte helt rättvist mot mig själv att lägga in egna tagna foton efter dem från artilleriet egentligen. Så skickliga fotografer, jag följer dem på instagram och inspireras. 

(null)

(null)

Vi är så himla nöjda med vårt soffynd, så bekväm och även snygg, kul!

Lite bilder på tulpanerna får det nog bli som avslut.

(null)

(null)

Tack för titten så ses vi här igen snart. Kram M




Kommentera här: