Två perfekta dagar

Här kommer en samling bilder från två perfekta dagar som jag tillbringat med mitt team och vår chef. En försenad kickoff kan vi kalla det. 

(null)

Vi möttes upp på stationen i Göteborg på onsdagen vid halv 11 tiden, de hade hyrbil från Landvetter. Kollegorna hade flugit från Arlanda och chefen från Amsterdam. 

Sen tog vi oss till Palmhuset och stillade själarna en stund. Så vackert, jag kallar det själamat.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi fortsatte runt i godan ro och det blev ett gäng bilder. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sedan gick vi och åt lunch på Rosencafeet. Blev bara den här fönsterbilden därifrån, fastnade för rosenkvisten i fönstret. 

(null)

Vi hade en del att gå igenom och åkte till kontoret i Göteborg under några timmar. Därefter en sväng till Haga och där kände vi våren och tog en fika på café husaren jag valde inte hagabullen utan lyxkladdkaka, mums!

(null)

(null)

(null)

När vi var färdiga åkte vi till Varberg, de checkade in på hotell och jag åkte hem. 

Men direkt på morgonen därefter slöt jag upp för frukost på Varbergsstadshotell & asiaspa 

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

Sedan fortsatte vi dag två ute vid det kontor där jag arbetar. Så tacksam för dessa kollegor som stöttar och peppar även om vi har den distansen vi har till varandra. Guld värt! Och bättre chef får man leta efter. 

Två fina dagar och jag tänker på hur viktigt det är att stanna upp och vara tacksam. 

Ha det fint! 

Kram M

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Fantastiska bilder!

Svar: Tack fina du!
Mirella

Kommentera här: