Foto tips

(null)

Ibland brukar jag ju tipsa om tekniker inom foto, både för mobil och för systemkamera. Mest för att jag själv tycker det är kul med enkla beskrivningar och tänker att ni också kan ha glädje av det.

Nyligen har jag stött på två nya tips, det ena kommer från Framkalla och länken till inlägget hittar du här 

Det andra tipset är korta avsnitt från ett samarbete mellan fotografiska och tele2, det hittar du här

Jag följer även den här tjejen och får mail med riktigt fina tips!

Tidigare har jag skrivit två andra inlägg här i bloggen inom det här ämnet, du hittar dem här och här

Hoppas du gillar!

Kram M









Permalink Kategori: Allmänt, Foto; Taggar: #fototips #foto #fotografera #mobilkamera #systemkamera #inredningsfotografi #porträtt #storytelling Kommentarer (0)

Kommentera här: