Februari

(null)

Det är redan februari. Jag tycker att januari gick väldigt fort. Bra, för jag behöver vår!

Jag har bott i mina myskläder nästan en vecka. Låter inte så fräscht, jag vet, men det är sant. Drömmer att jag har såna där tjusiga hemmakläder men icke, det blir alltid ett hopplock av det skönaste som finns i garderoben.  

Borstade ut håret idag, så många tovor efter att ha suttit uppe på huvudet länge. De värsta satt bak i nacken. Tur att jag inte är håröm i allafall. Bilden får symbolisera fredagsfrillan i underbaraclaras fotoutmaning #fångafebruari. Orden hittar man på hennes instagram med samma namn. Flera roliga teman!

(null)

Idag kände jag verkligen att jag ville unna mig en fredagsbukett så jag tog mig till Blomsterbaren och fick som alltid fin hjälp. Det blev en vårig liten spretig bukett som vi plockade ihop av de snittblommor de hade hemma. 

(null)

(null)

Så fint med gult och mjukt rosa tycker jag!

Ha en skön kväll nu och tack för att du tittar in här. Blir också väldigt glad om du trycker på hjärtat om du gillar🖤

Kram Mirella


Kommentera här: