Visset och annat

(null)

Visset och förkylt här. Dricker citron-och ingefärate för fulla muggar för att häva eller kanske förkorta den här förkylningen. 

Igår satte jag ett par blommor från buketten sist i ett litet snapsglas. Inte det vackraste jag sett men ändå. 

(null)

Fem minuter senare, eller jag hann väl bara vända mig bort......

(null)

Det är vår "stora" katt, ja hon är ju bara ett år men i allafall. Hon måste hata blommor och kvistar, för så fort jag sätter något i vas är hon där. Kattskrälle. Fast hon är ju söt, det är hon, och blir förlåten rätt fort. 

Måste visa ett litet fint paket och dess innehåll också. 

(null)

(null)

Maria heter tjejen som gör de här fina små keramikfaten, hon finns i Borås. 

(null)

Jag använde dessa i styling i helgen. Gillar dem verkligen. 

Hon gör också de här fikonfaten som jag fastnat för. Du hittar hennes keramik här gå in och kika på dem.  

(null)
 
Nu blir det lite söndagsmiddag och fix inför en ny vecka imorgon. 

Hoppas din helg varit fin!

Kram Mirella

Kommentera här: