Planeringsdag

Redan onsdag igen och dags för planering.

(null)

Var i en lägenhet igår kväll och tog bilder inför en kommande styling. Idag planerar jag med en liten sjukling hemma. Lite gos, lite planering, lite fika, ungefär så.

Jag provade en dukning, det blir nog något åt det här hållet tror jag. 

(null)

Jag har fått hem några kvistar pampasgräs, hmm säger man kvistar, strån..? Tänkte använda dem också i allafall. Blir snyggt i en högre vas. Det är låga fönsterbrädor i vardagsrummet där jag ska styla, där får de nog stå. Satte dem vid vår tavelvägg så länge. Men insåg snabbt att katterna älskar dem, förstås. Bort med dem annars blir det inget kvar. 

(null)

Så roligt att jag fick oväntat brev med fler tapetprover från Sandbergs wallpaper också. Bland annat Ava, nedanför till vänster med blågrå bakgrund. Och ett prov på bården Gabrielle, den randiga här under. Vet att jag skrev ett inlägg om bårdernas återkomst för några månader sedan, och nu är vi där. Blir spännande att se vilka som hakar på.

(null)

Finaste blomstertatueringarna med motiv från Aurelie låg också i brevet. Vad glad jag blev! Vill du beställa en sån finns den här

(null)

Jag köpte ett annat ark med deras tatueringar för ett par år sedan. Då såg det ut såhär och jag skulle på AW minns jag.

(null)

Motivet är från Rosenholmtapeten. 

(null)
Bild fr Sandberg wallpaper

Den finns att köpa hos dem och du hittar den här
Rosenholm är fortfarande en av mina personliga favoriter. Tänk att vissa tapeter håller under otroligt lång tid, andra tröttnar man på. Alltid svårt att veta vilka bara, eller vad säger du?

Fin onsdag önskar jag nu och fortsätter planeringen. 

Kram Mirella







Kommentera här: