Morgonsysslor mm

(null)

Vissa saker är ju roligare att pyssla med än andra. Som att lägga upp lite olika saker på ett bord och ta bilder till exempel. Så det var vad jag gjorde i morse. 

(null)

(null)

(null)

Har även gjort mindre roliga saker då jag packade ihop stylingmaterial i ett hus som vi ska tömma imorgon. 

Äntligen har en av dahliorna slagit ut helt och det var nog värt väntan i allafall. Räddade den från stormen Knud i går. 

(null)

(null)

(null)

Om jag skulle försöka mig på fler nästa år kanske? Får se om jag klarar att vinterförvara de knölar jag har först kanske. 

I veckan har jag beställt enkla visitkort till homestylingen, det var visst efterlängtat av mäklarna. Så här blev det. 

(null)

(null)

Blev väl bra? Det viktiga är ju att kunderna går in på hemsidan för att ta del av information. 

Nu förbereder vi mat här och väntar besök av dottern och hennes Alex och inte minst världens sötaste bebis. Ser jag fram emot. 

Kram från mig
/Mirella

Kommentera här: