6 månaders samarbete

(null)

Idag åkte jag ner till Lena på Skandiamäklarna med lite lunch. Enkel sådan i form av matig smörgås och så god bulle från Espresso house. Tydligen var bullen ny på menyn och den var en fullträff till kaffet. Fin höstig bukett fanns på bordet som de fått av en praktikant som gjort sin sista dag på kontoret. 

(null)

Det är 6 månader sedan jag inledde samarbete med Skandiamäklarna i Varberg. Och 6 månader sedan jag på allvar drog igång min verksamhet med homestyling. 

(null)

Tänk att jag gjorde det, vågade pröva. Är stolt över mig själv när det kommer till det. Att min idé och inriktning faktiskt fungerar. Att det finns ett alternativ för kunderna som inte kostar en förmögenhet. Att jag försöker tänka på hållbarhet med de produkter jag köper in. Det känns fint. 

(null)

Självklart åkte jag en tur till en av second hand butikerna, alla har nämligen öppet i Varberg på onsdagar. Där hittade jag den här roliga ampeln. Var ju tvungen att testhänga den med palettblad i. Det sitter krokar i taket här så därav placeringen medan jag testade. Fin tycker jag.

Den blommiga kimonon eller snarare boleron fann jag också. Härliga glada färger.

(null)


(null)

Felix fick nya mjukisbyxor och t-shirt. Kul när man hittar roligare mjukisar, han älskar det och då får han såklart ha det. De här var nya på Kappahl och hittas här om någon mer letar finare. Han gillade dem direkt i allafall.

(null)

Backar tillbaka till morgonen som var lugn. Tog god tid på mig med kaffe och sedan plockade jag undan lite och tittade på buketten jag satte ihop från trädgården igår. 

(null)

(null)

(null)

För tillfället bor den stora tavlan där på väggen och ger värme och liv till rummet. 

Nu är det dags att förbereda för morgondagens jobb och skola. 

Ha det gott!

Kram Mirella




Kommentera här: