Morris med mera

(null)
Foto H&M
Alldeles nyss klickade jag hem den här blusen från H&M den är från samarbetet med William Morris. Det släpps idag! I vissa butiker har en del plagg redan kommit ut men jag har inte sett något. 

Priset förstår jag inte men tar tacksamt emot.

(null)
Foto H&M
Snart har jag mönstret pimpernel på mig, en knytblus också, det har jag saknat.

Från det ena (mönstret) till det andra, nu har tapeterna till övervåningen kommit. Tycker så mycket om den och längtar efter att se den uppe....

(null)

(null)

(null)

....så mycket att jag lämnade rullarna strategiskt i hallen så mannen skulle se. Ja, nu hjälpte inte det men de kommer ju upp förr eller senare.

(null)

Ordnade lite i hallen igår, rensade bort sommarsandaler och sommarjackor. Så skönt att få det gjort. Såhär kommer den inte se ut om ett litet tag, det vet jag men lever på hoppet. Vi har nämligen garderober alldeles intill och kan hänga in våra kläder där. 

Hann med en fika med en gammal vån igår, det var så mysigt. 

Var och gosade med bebis också och tog amatörmässig generationsbild, fem generationer❤️

(null)


Kommentera här: