Arbetsplatsen

(null)

Det börjar ta form här nu, Eller så kan vi säga att jag var tvungen att prova vår nya arbetsplats hemma. Tapetsering bakom elementet återstår och en bit bort längs med högra väggen. Behöver också lösa förvaring. 

(null)

Häromkvällen fixade jag lite här och igår satt jag här och jobbade. Det kändes riktigt fint. 

(null)

Fredagsbuketten fick göra mig sällskap. Hur fina färger!

(null)

(null)

Älskar tapeten, har inte tröttnat fast jag sett den läänge hos andra, det känns väl som ett hållbart val. Likadant är det med dancing cranes som vi har i matrummet. 

(null)

Stor tung keramikkruka till tapet- och presentpappersrullar. Smart för den står ju stadigt. 

(null)

Det är ju som vanligt när en börjar renovera hemma, grejer överallt. Det ska jag börja ta tag i under dagen. Men vi får nog fint höstväder, brittsommar som det är, så viktigare då att ta sig ut och njuta. Röran finns kvar till regniga dagar!

Ha en härlig helg!

Kram Mirella



Kommentera här: