Spinneriet i Lindome

(null)

Äntligen kom jag iväg till Spinneriet i Lindome och vilket ställe. Bilden här ovanför är från Östlighs som till min glädje hade öppet för dagen. Den tredelade spegeln var tvungen att följa med hem! Vet inte hur länge jag har letat på auktioner online. Vilken butik, ett måste att besöka. Se öppettider via länken till hemsidan här ovanför.

(null)

(null)

(null)

Spinneriet utifrån, det tornar upp sig där det ligger uppe på en kulle. Så vackert!

(null)

Flera olika våningar och i korridorerna finns butiker i egna utrymmen, det mesta var stängt tyvärr. Men jag blev kär i miljön som jag anat och tog några foton. 

(null)

(null)

Tomt;) drömmer på!

(null)

(null)

Sedan gick jag snabbt in en sväng på Lilla Spinneriet ett café och en restaurang i separat byggnad intill huvudbyggnaden. Jag hade redan ätit så tog en bild in i restaurangen. Så otroligt fint!

(null)

Hit kommer jag åka många gånger. 

Ha en skön lördag!

Kram Mirella

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Wow, vad fint!

Svar: Ja, visst är det något extra:)
Mirella

Kommentera här: