Gåvan att vara mamma

Idag tänker jag extra på gåvan att få bli mamma och att ha en mamma, det är inget självklart. Igår fick jag den här bilden. 

(null)

Ni som följer med på instagram har sett den redan, för mig är den det vackraste jag sett. Min dotter som ska bli mamma. Det är stort. Otroligt stort. Jag pratade med min egen mamma om det idag i telefon, jag fick inte tillfälle att träffa henne men hoppas i veckan.

(null)

Imorse fick jag en snabb fnissig kram, en scannad hand på papper och en vindruva av sonen, han är för skön. Och senare på dagen fikade vi i omgångar. Köpefika blev det. Marabou’s chokladmoussetårta, den var god och visst blev det rätt tjusigt ändå.

(null)

(null)

(null)
 
Dottern kom också hon med en kram, fina handdukar, en plansch och princesslängd så nu är vi sockerstinna så hälften vore nog. 

Hoppas att du haft en fin dag!
Kram M

Kommentera här: