Ellos Concept Store

Jag fick en inbjudan till öppningen av Ellos Concept Store i Göteborg som var igår. Jag kunde dessvärre inte gå. Såg däremot så fina bilder därifrån. Men jag tänkte tipsa lite om det ändå eftersom de har flera fina kampanjerbjudanden t.o.m 27/5.  

(null)

Här kommer de produkter som jag spanat in. 

(null)

(null)

Kudden i ljusbrunt linnetyg till exempel för 49kr, den hittar du här 

(null)

Jag är ju väldigt förtjust i trä och brunt, det är en färg som värmer upp och skapar liv i inredningen, här fastnade jag för träskålen. 

(null)

Skärbrädor behövs alltid. 


Den här tekannan har jag tittat på ett tag. 

(null)

(null)

(null)

Kruka med fin yta. 

(null)

Rottingfatet till nybakta frallor, ok bake-off kanske men ändå ;) 

Och en mörkgrå linneduk, det blir nog höst igen även om en inte vill tänka på det nu. Fast visst kan man använda en mörk duk även på sommaren!

(null)

(null)

Den här grytborsten var ju fin. 

(null)

(null)

Sedan kan man också handla blommor från floramor & krukatös där, hur bra!

(null)

När jag får tillfälle åker jag hit och klämmer och känner. Så fint att det ligger i Göteborg också!

Kram M



Kommentera här: