Delar tips

Det här tipset delar jag för att jag själv haft nytta av det under en längre period och det fortsätter att göra gott för mig. Det finns kritik mot den här typen av produkter, det vet jag, men jag talar bara av egen erfarenhet.  

I höstas var jag energilös och låg. Jag var nästan beredd att göra vad som helst för att vända det och förbättra mitt hälsotillstånd. Jag träffade då Hanna och hade ett samtal med henne. Hon arbetar dagligen med herbalife nutritions produkter. Jag vet att många vänder sig hit då de vill gå ner i vikt. Och produkterna förknippas nog ofta med just det. Men de är så mycket mer!

(null)

Alla som vill erbjuds ett gratis provpaket, ett frukostpaket, så också jag. Tveksamt bestämde jag mig för att testa, jag hade inget att förlora i det läget jag befann mig i. Det var också enkelt vilket tilltalade mig. 

Jag tog det här första paketet i allafall och följde instruktionerna. Fortsatte sedan och efter ett par veckor kände jag att lite av kraften kom tillbaka. Nån gång har jag varit på uppföljning för att också se mina värden. Nu har det gått några månader med ökat näringsintag och jag har minskat en hel del i fett och ökat i muskler, detta trots att jag inte har tränat som givetvis rekommenderas. Och det enda jag gjort är att ta frukosten och lägga till mer protein och minska snabba kolhydrater i mellanmål och middagar. Jag dricker också mycket mer vatten. Jag har inte uteslutit någonting, inte ens godsaker.

(null)

(null)

Något jag också sett är att mina naglar blivit finare och starkare. Det syns även att kroppen omformats  en del och huden är finare. Men mitt syfte var som sagt orken och energin, det andra är bonus för mig. 

Det finns förstås massor att berätta men det väljer jag att inte göra. Däremot erbjuder jag den som vill att prova ett frukostpaket gratis utan någon som helst bindning. Jag säljer inte produkterna men förmedlar gärna kontakten. Hör i så fall av dig till mig på [email protected] 

Kram M



Kommentarer:

1 emma:

skriven

vilka fina bilder :)

Svar: Tack snälla :)
Mirella

Kommentera här: