Bistro stolar

Drömmer du också om en liknande matplats som här under? Med Thonetstolar eller andra café stolar för att få till lite bistrokänsla. 

(null)
Bild fr Pinterest


Jag hittade alla de här under på ellos med nedsatt pris just nu. Tips!

(null)
Bild fr ellos


(null)
Bild fr ellos


(null)
Bild fr ellos


(null)
Bild fr ellos


(null)
Bild fr ellos


(null)
Bild fr ellos


Personligen gillar jag att blanda stolar och de här fungerar fint till det. Den sista bilden är barpallar så de kräver en högre bänk eller köksö.

(null)

Just nu har vi två thonetstolar, en med lejontassar och skinnsits och en svart skavd öglan vid vårt matbord. Matbordet är riktigt slitet. Tidigare hade vi bruna pinnstolar i olika varianter. De har jag köpt på second hand och på blocket. Det är ett tips förstås att leta där, men de ligger aldrig länge. Jag sparar pinnstolarna för jag tycker väldigt mycket om dem. De tas också fram när vi har gäster. 

(null)

(null)

Visst funkar det att blanda så också, tycker jag. 
Det var det hela för den här gången, men passa på, stolarna på ellos kan gå åt rätt snabbt. 

Kram M

Kommentera här: