Ibland är summan mer än delarna

(null)

Idag cyklade jag ner till engelska parken på lunchen, gjorde några ärenden (läs nytt rött nagellack och ett par prickiga shorts) och tog med mig baguette och kaffe till engelska parken. 

(null)

Hittade en torr bänk som inte vattenspridarna nådde. Gillar att sitta här en stund ibland. Fy tusan så vackert vi bor och har det i Varberg. 

(null)

I veckan hann jag fynda en fin kjol med brodyr på loppis också. 

(null)

Och så fick jag tag i lampan från Lampverket jag skrev om i ett annat inlägg nyligen, hur fin!

(null)

Jag plockade fredagsbuketten i egen trädgård, det är fint. Och nu står den på bordet på altanen och lyser upp. 

(null)

Här kommer ett litet collage med bilder från veckan. 

(null)

Ibland är summan mer än delarna tycker jag. 

Kram och ha en skön helg!

Kommentarer:

1 emma:

skriven

vilken fin lampa!

Svar: Tack, visst är den :)
Mirella

Kommentera här: