Förberedelser

(null)

När en inte vet vad en ska förbereda är det lite svårare. Det är midsommarafton imorgon och mannen har hemligheter för sig, jag får inte veta något mer än att vi får gäster. Jag vet alltså inte vilka de är, hur många som kommer, men jag vet att det är på eftermiddagen. Här får man jobba med kontrollbehovet. Jag håller på att tjata hål i huvudet på honom bokstavligen, haha. 

Jag har plockat blommor, det har jag. Och förberett för dukning. Städningen ska jag börja med nu. Finns alltså en väldigt bra anledning att jag sitter här och skriver. Allt för att slippa liksom. 

Kollar tillbaka på förra året och då såg det ut såhär vid bordet. 

(null)

Väldigt enkelt och somrigt. Tänker att det får bli nåt liknande utom att jag inte dukar i förväg. 

En riktigt glad midsommar önskar jag dig!

Kram M

Kommentera här: