Homestaging fortsättning

Nu så, kommer fortsättningen på stylingen jag gjorde på Årnäshalvön. Bostaden ligger ute på hemnet och du hittar den här 
Men jag  delar några av bilderna här på bloggen också. Fotona är tagna av fotograf Anna Persson.       

(null)
 
Som jag berättade i förra inlägget så var uppdraget att styla 4 rum och kök, 2 uteplatser och en friggebod. Bilden här ovanför är från uteplatsen på framsidan. Här skapades en loungemiljö. 

(null)

(null)

En sak som är extra fint med den här bostaden är alla olika ytor som finns och glaspartier liksom glasdörrar ut till dem.

Från köket når man ut till baksidan både via köksdörren rakt fram i bild och via skjutdörren till vänster. 

(null)


(null)

Här utanför gjorde jag i ordning en annan miljö, där man kan sätta sig och äta middag. Huset bak i bild är gäststugan som är helt i trä. Den inreddes enkelt och är perfekt när man får gäster eller att förvara saker i på vintern. 

(null)

Här kommer en bild från hallen och ett av sovrummen i huset. Dämpade färger och sparsamt inrett för att ge lugn och ro. 

(null)

(null)

Och en före bild. 

(null)

Barnrummet här under. 

(null)

Förebilden 

(null)

Och masterbedroom. 

(null)

(null)

Förebild.
(null)

Sen kommer vi till kök och vardagsrum som jag redan visat några egna bilder ifrån i förra inlägget. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Anna som fotograferar är fenomenal på att fånga precis det jag vill! 

Hoppas ni gillade inlägget och rundturen här! 

Ha det fint, kram Mirella









Kommentera här: