Rea favoriter

Jag har knipit hem två favoritprodukter från finelittleday nämligen de här båda. 

(null)

Kalender för 2018 med katterna hiro, rut & siri. Kan vara något av det roligaste när inlägg kommer upp på instagram från @finelittleday. Skrattar liksom högt för mig själv.

(null)

Sedan tycker jag mycket om den här postern som heter rowan poster eller rönn poster, stl 70*100. Bägge sakerna är nedsatt pris på just nu, finfint tips. 

Januari har satt igång och jag har börjat jobba igen. Det känns bra. Drar upp lite planering för våren och skapar lite struktur. 
De senaste dagarna har vi haft sol här på västkusten, tänk vad det gör med humöret. Så härligt! 
Och så kan man fota lite också. Till exempel en vacker mjukt persikofärgad ranunkel. 

(null)

(null)

(null)

Eller ett kärt bord. Jag tycker så mycket om det här slitna. Så själfullt på nåt vis. Väljer det före nytt alla dagar i veckan. Men vi gillar olika och tur är väl det. 

(null)

(null)

(null)

Hoppas att januari startat bra för dig! 

Kram M


Permalink Kategori: Tips Taggar: #kalender #väggkalender, #tips #rea #finelittleday #återbruk #inredningsdetaljer; Kommentarer (0)

Kommentera här: