Min fredagsbukett

Min fredagsbukett är liten och består i princip av två anemoner och lite eukalyptus som jag köpte på blomsterbaren Varberg. De finns på instagram och heter @blomsterbaren_varberg väldigt trevlig butik. 

(null)

Det är det lilla extra som gör det, som ett hampasnöre runt det bruna pappret. 

(null)

#minfredagsbukett är även en hashtagg på instagram som @skilladflorals och @volanglinda delar bilder ifrån när instagrammare delar under taggen. Och inte minst så visar de fantastiskt fina buketter. När vi talar om dem vill jag också nämna skillad florals hemsida där du även når bloggen med så mycket fint. Här är ett smakprov. 

(null)

och självklart vintagefabriken med tillhörande blogg och webshop som drivs av Linda Hansson och Louise Lemming. Den fysiska butiken finns i midsommarkransen i Stockholm. Så inspirerande! Se bara på butiken. 

(null)

Sedan har vi även den fina bloggsajten lovelylife där Lindas blogg volang hittas och flera andra bloggare är samlade. 

Tipsigt inlägg så här på fredagen och jag önskar dig en skön kväll och helg. Kram Mirella



Permalink Kategori: Tips Taggar: #fredagsbukett #tips #bloggar #lovelylife #vintagefabriken #skilladflorals Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Tess:

skriven

Wow, vilka inspirerande bilder! :)

Svar: Va kul att du uppskattar inlägget, tack!
Mirellany

2 Anita:

skriven

Jättefint!

Svar: Tack så roligt att du gillar det!
Mirellany

Kommentera här: