Fredagskänslan


Visst är det något speciellt med fredagskänslan. En härlig känsla av hela helgen som ligger framför med ledighet. Om man inte jobbar helg förstås. Jag trivs allra bäst med oplanerade helger.

Min dag började med jobb några timmar hemifrån. Värt en hel del att ha den möjligheten. 

(null)

Sedan på eftermiddagen åkte jag till mormor och hälsade på henne i hennes nya boende. Vi fikade tillsammans och pratade. Känns fint att få vara med henne, bara hon slapp sin starka oro. Jag hoppas det blir bättre med tiden. Fick för mig att åka förbi hos mamma och hon bjöd på lite mat och prat. Nu har jag landat hemma igen och det blir fredagsmys här.

(null)

Nu kom jag på ett tips, och det är att studio pompone har sin första rea nånsin, 40-60 % på utvalda produkter så kanske måste jag åka dit. 

Helgen tänker jag mig annars ungefär såhär. 

(null)


(null)


(null)

Och kanske skriver jag lite om andan faller på, hittade nämligen den här pennan på second hand sist. En gammal bläckpenna. Den har en fjäder som skaft. Men behöver köpa bläck annars blir inget skrivet. 

(null)

Hoppas att du har en härlig helg framför dig!


Kommentera här: