De som vaknar tidigt

De som vaknar tidigt får smoothie här i huset, det innebär att det oftast är jag och Felix som delar lika. 

(null)

Jag varierar lite och idag blev det Ica’s frusna tropiska bär, lite hallonyoghurt, mjölk och en till ingrediens som jag kommer återkomma till senare. Så smarrigt och enkelt. Tog vara på det svaga morgonljuset och fotograferade våra drinkar. 

(null)

Dagen igår var solig och fin, ingen blåst heller här på kusten, det är ovanligt. Så vi beslöt oss för en promenad ner till stan. Vi stannade och åt thaimat till lunch, kolla in portionen. 

(null)

Helt omöjligt att äta upp allt, så lite fick bli kvar på tallriken. Sedan köpte vi lördagsgodis och promenerade hem igen. Riktigt mysigt var det. 

(null)

Helgens blommor består av vallmo, anemon och eukalyptus. 

(null)

(null)

(null)

Och de flyttas runt och förevigas, det är ju så roligt att fotografera tycker jag. 

Hoppas du har en fin helg och kram från mig! 
/Mirella 



Kommentarer:

1 Joanna- Livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2:

skriven

Så gott

Svar: Ja verkligen!
Mirellany

Kommentera här: