Små projekt

Det verkar som jag grejar lite här och där för tillfället. Nya små projekt hittas på. Det jag borde göra är en ordentlig utrensning igen, men det är ju inte lika kreativt och kul. 

Så jag planerar att sätta på några fina tygmärken på min ena jeansjacka istället. Den är från Diesel och jag gillar modellen. 

(null)


(null)

Nu måste jag bara hitta märken jag vill ha. Scrollade runt lite innan men såg inget jag fastnade för. Jag är ute efter fina blommor bland annat. 

Här är några av vårens jeansjackor med broderier som finns i butik. 

(null)

Den här är snygg och är från Desigual. 

Eller vad tycks om den här från Gucci kanske minus Hollywood märket men definitivt prislappen på 25k alltså. 
(null)

Här är ytterligare en och den är från H&M. 

(null)

Jag hittade mina gamla akvarellfärger och satte mig och målade lite. Hade en dålig pensel och helt vanligt vitt papper. Kanske får jag investera i riktig pensel och akvarellpapper. Måste hinna det bara och känna att tiden finns att sätta mig ner och måla. 

(null)

(null)

(null)

Det är nåt visst med alla färgerna ändå! 

Hoppas du har det bra!

Kram M

Kommentera här: