Lamptips

Jag letar efter fina lampor till vettiga priser. Plötsligt saknas det lampor både här och där hos oss. Hittade flera fina från markslöjd, watt o veke och strömshaga på den här sidan; campadre jag  kikar in där då och då eftersom det finns prisvärda erbjudanden och nya fylls på hela tiden. Här kommer några smakprov. 

(null)

Den här från Strömshaga för 449kr fastnade jag för till exempel. Tror den är lättplacerad. 

(null)

Golvlampan Larry ovanför från Markslöjd för 1099kr, ordinarie pris 1595kr, gillar jag också och kulörerna i hela bilden för den delen. 

(null)

Den här heter Coco vägglampa från Markslöjd och kostar 349kr på Campadre. 

Det var några fina jag hittade, men webbplatsen har mycket mer än inredning, som tex kläder, makeup, smycken och mycket mer. 

Ha en skön helg och njut av de fina stunderna. 
Kram M





Kommentera här: