Inreda omklädningsrum

För ett tag sedan frågade min syster om jag kunde hjälpa henne att välja ut något på väggarna till omklädningsrummen på Rehabdirect i Borås. Hennes man driver rehabkliniken tillsammans  med en kollega och min syster arbetar där. Tanken var att det skulle vara något enkelt blickfång. Vi skötte kontakten på distans med sms, fungerade utmärkt.

Jag sökte lite efter passande motiv och fastnade för de här från Desenio till damernas omklädningsrum. 

(null)
Bild lånad fr Desenio

(null)
Bild lånad fr Desenio

Kvinnor och moderjord blev väl en fin symbolik!

(null)
Bild lånad fr Desenio

Till ovanstående print valde jag ramar i ek. 

(null)

(null)

Såhär såg det ut tidigare. 

(null)

Och slutresultatet blev såhär. 

(null)

Sedan var det dags för herrarnas omklädningsrum. 

Hit valde jag nedanstående print. 

(null)
Bild lånad fr Desenio


(null)
Bild lånad fr Desenio


(null)
Bild lånad fr Desenio
Ramarna som valdes till herrarnas fick bli svarta, det är de här nedanför. 

(null)

(null)

Tidigare såg det ut såhär i rummet. 

(null)

Efteråt ser det ut som nedan. 

(null)

Vi diskuterade även någon växt till rummen och valet står mellan monstera och garderobsblomma, anledningen är att de är tåliga och inte kräver så mycket ljus. 

Jag valde att visa exakta mått på bilder och ramar om någon är intresserad av liknande kombinationer. Enkelt och prisvärd förändring och kunderna ger gott betyg!

Gillar du inlägget, klicka på hjärtat❤️
Kram fr mig/ Mirella








Kommentera här: