Middagsbjudning och drakbebis

(null)

Igår fortsatte firandet av Felix, nu med min familj. På morgonen fångade jag de här två oskiljaktiga.

(null)

(null)

På nätterna letar hon upp honom och lägger sig på honom. En så fin och gosig kompis.

Jag fixade med dukningen på förmiddagen. Svårt att tro att det är förmiddag i mörkret men vår matplats är verkligen mörk då den saknar fönster. Riktigt mysigt den här årstiden faktiskt.

(null)

(null)

Vi tände ljuskronan innan de andra kom och jag satte upp en ljusslinga mellan vardagsrummet och matplatsen.

(null)

(null)

Fina mamma<3

(null)

Zackarias pappa.

(null)

Och så lille drakbebisen som inte ligger så still längre.

(null)

(null)

(null)

Drakdräkten han har på sig hittar du här den är verkligen ursöt med fjäll på ryggen och hjärtan på fotsulorna. En för tidig julklapp från oss.

Idag kommer ett par av Felix kusiner och firar honom. Jag ska börja förbereda för det och vika lite fler tapetstjärnor av den här modellen.

(null)


Kram Mirella



Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Men åh, så mysigt!

Svar: Verkligen!
Mirella

Kommentera här: